zaterdag 22 april 2017

De 6e ME dag gaat dit jaar door!

De 6e ME dag gaat dit jaar door!

De dag is op ZONDAG 7 mei van 13.00 uur tot 17.00 uur in Boerderij Langerlust, Provincialeweg 24, 1108 AB Amsterdam Zuidoost.



In 2012 is Sonja Silva begonnen met het organiseren van een jaarlijks Wereld ME-dag Benefiet rond 12 mei. Deze dag heeft vanaf het begin in het teken gestaan van extra awareness voor deze chronische ziekte, maar vooral ook in het teken van saamhorigheid en acceptatie. Want wie begrijpt immers beter hoe het is om ME te hebben dan een mede-patiënt? Dit jaar heeft Sonja echter aangegeven om met de organisatie te stoppen.

De ME/CVS Stichting Nederland heeft daarom de organisatie van deze dag overgenomen. Wij zullen de traditie van de dag voortzetten in de geest van de afgelopen 5 jaar, maar ook met vernieuwende elementen. 
De ME-dag blijft een dag voor én door mensen met ME/CVS, waarin de nadruk ligt op verbinding en onderling contact.

Eén van de nieuwe elementen is de website waarop het laatste nieuws te vinden is; www.medag.nl

Op deze website kunt u zich ook aanmelden voor de ME dag.
Naast de website is er ook nog de vertrouwde Facebookpagina WERELD ME DAG BENEFIEThttps://www.facebook.com/WereldMeDagBenefiet/?fref=nf

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen