zaterdag 16 mei 2015

Wereld ME-dag Benefiet 2015 was zeer geslaagd!

Nu ook de veldbedden weer netjes zijn afgeleverd waar ze vandaan kwamen, kan ik nu ook zeggen: Wereld ME-dag Benefiet 2015 was weer een geslaagde (mid)dag!
Een prachtig zonnetje, mooie locatie, vrolijke mensen, een lach en een traan, muziek, interessante sprekers en heerlijke hapjes maakten het tot een feest.

Maar vergeet ook de mensen niet die belangeloos meewerkten aan dit feestje:

Daarom een bedankje voor: Boerderij Langerlust, die hun sfeervolle zaal wederom voor ons openstelde, Jermaine Fleur voor zijn enthousiaste optreden, Yvonne van Stigt voor haar interessante lezing over voeding, uiteraard Dhr. Visser voor zijn uitleg over ME, Martin Reschad van MRX Media voor het maken van zoveel mooie fotos, Donselaar Tentverhuur voor het beschikbaar stellen van de veldbedden, Linda Blok en echtgenoot voor het ophalen van deze bedden, Monica en Yolanda voor het bakken van de zalige boterkoeken en cakes, Anja en haar moeder voor de schaal met heerlijke hapjes, Dieuwertje voor de lekkere, glutenvrije bladerdeeghapjes, mijn vriendin Lucy voor de smakelijke wraps, het maken van prachtige foto's en het bieden van een steuntje in de rug.....en last but not least: een dikke kus voor Sonja Silva: je bent een kanjer dat je, zo snel na je operatie, er toch stond voor ons allemaal! En bedankt voor je vertrouwen in mij wat betreft de regel-dingen, volgens mij is het me toch aardig gelukt... ;-)




2 opmerkingen:

  1. Zo blij dat er zo'n dag is. Mag van mij wel vaker dan eens per jaar :-P Volgend jaar maken we er weer zo'n geweldige dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal bij je aan, San! Ook dank aan jou voor je regelwerk op de achtergrond!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen