donderdag 7 mei 2015

DRINGEND VERZOEK PENDELEN!!

Nog drie nachtjes slapen en dan is het al zover: de vierde editie van Wereld ME dag Benefiet!! :-D
De meesten van jullie zullen misschien al met zekerheid kunnen zeggen dat jullie er bij zullen zijn, sommigen moeten dat tot het laatste moment afwachten in verband met ME.
Maar natuurlijk hopen wij jullie allemaal te mogen verwelkomen!!

Eerst nog even een DRINGEND verzoek:

Wat betreft het OPENBAAR VERVOER is de situatie zo dat wanneer je met de trein reist je niet verder komt dan Centraal Station Amsterdam.
Dit omdat (voor zover ik kon nagaan) er op zondag geen bus naar Boerderij Langerlust gaat.

Mijn vraag is dus:
Ben je zelf met de auto, heb je zitplaatsen over, zou je dan bereid zijn mensen op te pikken van het station? Of van een plek in de buurt van het station?
Zo ja, zou je mij dan willen mailen naar: sanvdwalle@gmail.com onder vermelding van 'PENDELEN'?

En ben je zelf diegene die een soort van strandt op Centraal Station Amsterdam?
Mail me dan (sanvdwalle@gmail.com) onder vermelding van 'PENDELEN', ik kan dan proberen om reiziger en automobilist met elkaar in contact te brengen!

Alvast bedankt!! :-D


2 opmerkingen:

  1. NS Station Duivendrecht is dichterbij dan Amsterdam Centraal Station. Met de metro kan je vanaf Duivendrecht naar (eind)halte Gaasperplas gaan. Metro gaat ook vanaf Amsterdam Centraal naar halte Gaasperplas (maar dan zit je een stuk langer in de metro te hobbelen). Vanaf Gaasperplas hoef je dan nog maar een korte pendel zien te krijgen. Als het overstappen te vermoeiend is, kan je natuurlijk beter je van een station af laten halen. Dan zou ik niet Amsterdam CS als oppikpunt adviseren, want onhandig voor de automobilist en druk station.
    Super dat je je dit jaar weer inzet Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag je mailtje voorbij komen, Dieuwertje. Ik ga je zo even terug mailen. :-)

      Verwijderen